torek, 31. avgust 2010

TOREK

Tudi torek ni čas za reciklažo!

Danes sem se resnično potrudila, da so bili otroci čim prej v varstvu in jaz v salonu.
Končno mi je danes uspelo dokončati vse sedežne rede za sobotni poroki. Eni so v obliki trikotničkov, drugi pa na dvojnem papirju, ki bo z dolgo okrasno bucko zapičen v košček nektarine, ta pa bo na robu kozarca. Ko so sedežni redi končani, je potrebno še enkrat preveriti, če so vsa imena pravilono napisana. Nato je potrebno med celo množico listkov, vse postaviti v pravilni vrstni red in nato zapakirati, da izdelki pridejo na lokacijo nepoškodovani in ne pomešani.
V dopoldanskem času mi je uspelo narediti tudi jedilne liste za eno od porok v tem tednu. Med čakanjem na pravilne informacije, kaj napisati: ali bo pečen ali tenstan krompir (ja to je v tem primeru zelo pomembno), sem pripravila skoraj vse trakove za na svatovske avtomobile in našemu cateringu poslala še zadnje informacije za sobotno poroko v šotoru.
Med tem nas je obiskal poštar in nas razveselil s paketom poročnih dežnikov :)
Jedilniki so bili dokončani za čas kosila in sledila je pod domov.
Popoldne sem se vrnila v salon, kjer so prišli po poročne prstane. Obiskala sta nas mladoporočenca M+M, ki sta prišla še po bombončke in hitro sem narezala in naprintala še deset v abil v obliki mačjih glav. Danes jim moram še iztriči in zlimati.

Takšen je bil moj torek.

Moški del ekipe, pa je v Snoviku postavljal šotor.

Ni komentarjev:

Objavite komentar