četrtek, 5. januar 2012

Z navdihom v leto 2012

Če bi pozimi sijalo sonce, bi se počutila veliko bolje. Je kar malo morečete, ko je ne sezona porok. Ne bom rekla, da ni dela, vendar le sedenje v salonu je že malo moreče.
V teh časih nas razveseljujejo stranke, ki se odločijo za poroko pri nas in vem, da bodo sobote spet polne ljubezni.
In malo te v dobro voljo spravijo tudi poročne revije, ki nam ponujajo nove ideje in artikle. Danes sem se razveselila revije Perfect wedding, kjer notri oglašujemo tudi poroko na ljubljanskem nebotičniku in spletno trgovino poročnega portala Najina poroka.
Med prazniki pa me je razveselil nov katalog izdelkov, ki jih imamo v spletni trgovini. Žal so me malo manj razveselile cene, ki so se nekoliko dvignile. A prevladovalo je veselje nad novimi izdelki. Končno so ugotovili da v ponudbi manjkajo kristalčki, za namizno dekoracijo.
KRISTALČKI, 500kom, prozorna, rdeča, fuksija, lila, modra, 11,00 EUR

Navdušile so me tudi priponke, ki vem, da jih bom uporabila pri elegantnih vabilih, dekoraciji stolov in bucike v obliki kristalčkov, rožice in srčka.
PRIPONKA, 3X5 cm, 8,00 EUR
BUCIKA - SRCE, 12,00 EUR/48 kom


Sem pa tudi prepričana, da bo eden najbolj prodajnih artiklov letošnje sezone ena izmed novih figuric za torto.


FIGURA ZA TORTO - NOGOMETAŠ, 39,00 EUR

In januar je tudi čas, ko se začnejo poročni sejmi. 20. in 22. januarja je sejem Maturantski in poročni utrinki v dvorani Union v Ljubljani. Vsekakor pa se raje odpravim v tujino, kjer je razstavljalcev mnogo, ideje sveže in pravo poročno vzdušje. Nekje med 17. in 19. februarjem se odpravim v Zagreb na poročni sejem.
Lep bi bilo, če bo vsaj en dan čas, da obiščem Pariz in njihov poročni sejem. Najbolj pa si želim obiskati poročni sejem v Londonu, katerega sem morala zaradi poroke lansko leto žal izpustiti.

In razveselite te tudi kosilo: domači štruklji:)



Ni komentarjev:

Objavite komentar