ponedeljek, 7. januar 2013

GRAVIRANJE v poročna prstana

Izbrala sta poročna prtsna: odločila sta se za barvo zlata, obliko, motiv na prstanu, ... In na koncu, morata zlatarju povedati kaj si želita, da vama gravira v prstana. Nekateri nič ne komplicirjo ter imajo gravirani le imeni in datum poroke.

Nekateri pa si pri graviranju v prstana dajo duška. Od celih verzov, do lepih ljubezenskih misli. Nekatri imajo kakšen citat ali kaj kar ju spominja na začetek njune ljubezni.

In kaj še lahko vpišeta v vajina prstana?
  • Za vedno.
  • Ljubim te!
  • Bilo je vredno čakati.
  • Zdaj in za vedno.
  • Od tega dne za zmeraj.
  • Moj-a, čisto moj-a.
  • Do lune in nazaj.
  • En-a in edin-a.
  • Z vso mojo ljubeznijo.
  • Od tega trenutka + datum poroke
  • Skupaj kot eno.
  • Danes, jutri, za vedno.
  • Vedno te bom ljubil-a.
  • Amor Vincit Amnia. ( Ljubezen vse premaga)
  • Za zmeraj. Amen.
  • Za zmeraj skupaj.
  • Moja ljubezen, moj svet, moj prijatel-ica.
  • Skupaj za zmeraj.
  • Izbral-a sem srečo.
  • Naj se nadaljuje...
  • Za vedno.
  • Z roko v roki.
  • Nikoli mi ne reči adijo.
  • Želim si biti s teboj povsod.
  • Ne pozabi...ljubim te!
  • Moj-a.
  • Uradno moj-a.
  • Dve duši v enem.
  • Amor sempiternu. (Ljubezen je večna.)
  • Ena ljubezen. + datum poroke
  • Datum poroke + Huraaa.
  • Bog te mi je dal.
  • Kar sva začela, ne bo nikoli minilo.
  • Ena in edina. / Eden in edini.
  • Živiva skupaj, umreva skupaj.
  • Postaraj se z menoj.
  • Ti skočiš, jaz skočim.

www.zelimo.si
www.najina-poroka.com

Ni komentarjev:

Objavite komentar