nedelja, 5. september 2010

SOBOTA

Za organizatorja porok se sobotni dan začne zelooo zgodaj. Med peto in pol šesto zjutraj je bujenje. Otroci so še spali, ko sva se z T. odpravila na teren. T je najprej napolnil cisterno z 400 litri vode, napolnil agregate z bencinom in nato vse skupaj pripeljal na travnik.

Sama sem se takoj odpravila krasiti šotor. še prej sem v salonu pobrala vse potrebno: belo perilo, tile, trakce, pentlje,... Ob 8.00 smo bili vsi zbrani pred šotorom in smo začeli s končnimi pripravami.

Po tehnično dokončanih delih sta se D. in T. odpravila proti Vrhniki, kjer ju je čakala koordinacija poroke. Najprej sta okrasila cerkev na Vrhniki, nato avtomobila v Horjulu ter pri ženinu počakala svate s katerimi so se skupaj odpravili proti nevesti na Vrhniko. Ob 14.30 so skupaj uspešno prispeli do Bistre, kjer je bil civilni obred - drage nevestice bodite pozorne pri njihovem zaračunavanju penine!!!! To naredijo kar tako, malo na uč. Do 17.00 ure so morali prispeti do Vrhnike, kjer je bil cerkveni obred. Med tem sta pripravila mize za pogostitev, skoordinirala skupinsko slikanje in na koncu vse pospravila. To je bil njun dan.

Moj dan pa se je po 8.00 uri zjutraj nadaljeval v duetu z A., ki mi je pomagala pri sedežnih redih, zahvalnih darilih in ostalih lepotnih popravkih v šotoru.

Pot me je vodila v Trzin, kjer sem okrasila oba avta in nato hitro domov na kosilo.

Preden sem se odpravila do Zapric, sem v salonu še dopolnila sedežne rede, ki so manjkali oz. so bili spremenjeni in dodani.Ura je bila mimogrede 16.00, ko smo začeli z civilnim obredom. Žal je veter, dež in grmenje pokvarilo razpoloženje ter smo morali obred preseliti v dvorano. A kmalu je posijalo sonce. Malo pred 18.00 uro smo se v koloni odpravili proti šotoru, kjer so natakarji že čakali z aperitivom, DJ Gogi pa s svojo pozitivno energijo. Dan se je prevesil v večer in poročno svatbo.
Vonj po platnu, mi je dal občutek, da smo glavni del organizacije izpeljali in da se sedaj lahko usedem in malo spočijem, saj sem bila na nogah že več kot 12 ur, z enim manjšim kosilo. Vendar dokler niso vsi svatje v šotoru mojega dela še ni konec. Nekaj svatov je manjkalo, nekaj jih je bilo dodatno, zato je potrebno vse to še urediti: dodati pogrinjke oz. jih zamenjati po mizah.

Kot organizatorka porok težko opišem občutke, ki so v meni, ko prispemo v šotor: ko vem, da smo dvema polepšali dan in da sedaj sledi žurka do jutra.

Zakolisje poroke ponuja svojo zgodbo, ki jo ostali ne morejo videti in doživeti in je prav tako čarobna, kot zgodba mladoporočencev.


Moja leva in desna sosedova roka pri večerji med poročno svatbo.


Bila je še ena lepa in popolna sobota!
Čestitke I in P ter I in M!

Tole pa je zgodba nedelje ob 9.00 zjutraj.


Trenutno šotor že stoji ob Zbiljskem jezeru, kjer je poroka naslednjo soboto.

Ni komentarjev:

Objavite komentar