sreda, 16. december 2009

LEPO JE BITI DOMA

Lepo je biti doma, še lepše pa med svojimi najbližjimi!

Po prihodu domov me je pot najprej vodila v pisarno (še kakšne dva meseca in imeli bomo že novi salon - juhuhu). Najprej sem odgovorila na vsa povpraševanja, malo poklepetala z ostalimi, ki delajo v sosednjem računovodstvu. Medtem je prišel tudi moj sodelavec D. in pričela sva z delom.
Za danes sva si zadala, da pripraviva čestitke za podjetja s katerimi sodelujemo. D. se je sicer sprva malce pritoževal nad delom, ki ga je moral opravljati - izrezovanje krogov (razložil mi je, da nikoli ni bil preveč spreten pri likovnem pouku), a kmalu je ugotovil, da je prav pomirjajoče delo. Zraven sva ob koščku čokolade in čaju malo pokramljala.

Danes je bil še zadnji dan v tem tednu, da smo sedeli v pisarni. Mene čaka počitek in vsakodnevni obiski v porodnišnici, D. pa odhaja na teren: gostovanje z igrico PALČEK DETEKTIVČEK V Čatežu, Ljubljani pred Namo in v Kamniku na drsališču, delo na drsališču v Kamniku-različni koncerti in drug kulturni program, koncert godbe Kamnik, vaje za žive jaslice, ki bodo v Tuhinjski dolini pri termah Snovik, drsamo z Dedkom Mrazom v Radovljici in še mnoge druge prireditve, ki bodo trajale do konca leta.

Hkrati pa smo zopet s polno paro začeli z opremljanjem našega novega salona na Duplici.

V naslednjih dneh bom vse našteto delo, ki ga bomo opravili do konca decembra opremila še s fotografijami.

P.S.: Drage punce, za jutri vam želim: ZLOMITE SI NOGO!

Ni komentarjev:

Objavite komentar