nedelja, 2. maj 2010

ZAKRAMENTI

Strnem naj svoje misli? V dveh besedah: ČUDOVIT DAN!

Včeraj zvečer je bilo najprej veliko, veliko joka, nato vročina in smrkanje in kar naprej jok in jamranje in pestra noč. Tako nekako se je naš najmlajši član pripravljal na svoj krst. Zjutraj pa še gnoj iz učkov in bilo je popolno napeto vzdušje pri njegovih starših. A ob enjastih smo se z vsemi našimi sorodniki (43) dobili na homškem hribčku, kjer je naš najmlajši postal božji otrok. In vesela sem zato.
Ja, tudi meni se je postavilo vprašanje: kaj če moj otrok ne bo hotel biti kristjan ampak npr. budist in smo mu vsilili vero. Upam da ne bo tako, kajti krst je neizbrisno znamenje. Je prvi zakrament, ki ga pšrejmemo.

Tudi zakon oz. sveti zakon je eden od sedmih za zakramentov. Ko se enkrat poročimo tudi pred Bogom, se načeloma ne moremo ločiti od partnerja. Obstajajo pa izjeme, ki so napisane v zakoniku cerkvenega prava ter se lahko ločimo. Proces je dolg in se odvija na sodišču. Razlogi pa so zelo specifični.

HVALA VSEM, ki so mi polepšali dan (aha, praznovala sem tudi svoj 30 rojstni dan) in me napolnili z energijo, ki jo bom nostila teh nekaj mesecov v sezoni porok.

Ni komentarjev:

Objavite komentar